دانلود آهنگ جدید رسول پویان به نام بهم حق بده با کیفیت بالا
نوشته شده توسط : همدمه تنهایی

دانلود آهنگ جدید رسول پویان به نام بهم حق بده با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم

 

بهم حق بده

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ رسول پویان به نام بهم حق بده

 

بهم حق بده که دلخور شدم بذارم یه مدت به حال خودم

بهم حق بده به آرامشم منی که به عشقت نفس می کشم بهم حق بده

بهم لحظه ای بی طرف حق بده دلم پای عشقت به دریا زده

میدونی دلم بد گرفتارته بهم حق بده

بهم لحظه ای بی طرف حق بده دلم پای عشقت به دریا زده

میدونی دلم بد گرفتارته بهم حق بده

♫♫♫

هنوزم شب و خلوت و کوچه ها ترانم تویی

برای عبور از همه لحظه ها بهانه م تویی

بهم حق بده بهم حق بده

تو باید بدونی که چی می کشم همین حال و روزی که درگیرشم

میدونی دلم بد گرفتارته میدونم که دیوونگی کارته

بهم حق بده که دلخور شدم بذارم یه مدت به حال خودم

بهم حق بده به ارامشم منی که به عشقت نفس میکشم بهم حق بده





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید رسول پویان به نام بهم حق بده با کیفیت بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: